فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(دوشنبه) با حضور در سواحل مکران از میزان آمادگی و توان رزمی پایگاه دریایی پسابندر و پروژه های در حال احداث این منطقه بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از سواحل مکران بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ،امیر دریادار حبیب الله سیاری در جریان انجام این بازدید با فرماندهان منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در خصوص توسعه سواحل مکران و اهمیت آن دیدار کرد و به در جمع آنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت توسعه سواحل مکران گفت: فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی باید تمام تلاش خود را در توسعه این سواحل به کار گیرند چرا که نیروی دریایی ارتش به عنوان طلایه دار توسعه سواحل مکران معرفی شده است.
نیروی دریایی ارتش به عنوان علمدار توسعه سواحل مکران فعالیت های چشمگیری مانند راه سازی،پل سازی،آبرسانی و افزایش توان تولید برق و محرومیت زدایی در منطقه انجام داده است.
پسابندر در حاشیه سواحل دریای عمان و کناره خلیج گواتر در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان که نقطه شرقی سواحل مکران محسوب می شود، برای نیروی دریایی ارتش حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.