مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران در برابر جنایات صد انسانی، دشمنان را ناراحت کرده است گفت: ملت ایران هیچگاه در برابر جنایات دشمنان سکوت نمی‌کند.

 مقاومت ملت ایران در برابر جنایات ضدانسانی، دشمنان را ناراحت کرده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،آیت الله نوری همدانی امشب در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به اینکه اختلاف در مسئولان نظام سبب شادی دشمنان و سوء استفاده آن‌ها می‌شود اظهارداشت: دشمنان از اختلاف در کشور ما سو استفاده می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه وحدت در کشور ما امروز وجود دارد و باید برای ادامه این وحدت تلاش شود افزود: امروز در کشور مشکلات مختلفی وجود دارد اما با این حال مردم به دلیل علاقه‌ای که به انقلاب و نظام اسلامی دارند مشکلات را تحمل می‌کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه دولت باید به همه امور اشراف داشته باشد خاطر نشان کرد: باید با واسطه‌گری و دلال بازی‌ها مقابله شود و به این ترتیب برای رفع مشکلات کشور اقدام شود.

وی با بیان اینکه مردم در راه انقلاب جانفشانی‌های زیادی داشتند گفت: مردم ما به گونه‌ای مقاوم هستند که با وجود آن‌ها نیازی به سلاح هسته‌ای نداریم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمن در سال‌های پس از انقلاب دشمنی و اقدامات خصمانه زیادی با ما داشته است گفت: آن‌ها با استفاده از راه‌ها و ابزارهای مختلف به دشمنی با ملت ایران پرداخته‌اند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه ما به دشمنان خود اعتماد نداریم و به آن‌ها بدبینیم عنوان کرد: آن‌ها هیچوقت با ملت ایران صادقانه رفتار نکرده‌اند و به همین دلیل نمی‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه نباید در برابر فاجعه‌ها و کشتار و جنایت در منطقه سکوت کرد گفت: ملت ایران هیچگاه در برابر اقدامات ضد انسانی دشمنان سکوت نکرده است و به همین دلیل است که از ملت ما ناراحت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.