رئیس کمیته ملی المپیک در نشست با رئیس فدراسیون وزنه برداری، قول مساعد داد که نیاز این فدراسیون برای برپایی هر چه بهتر اردوی تیم ملی وزنه برداری فراهم می کند.

هاشمی: بودجه لازم برای اردوی تیم ملی وزنه برداری فراهم می شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از فدراسیون وزنه برداری، علی مرادی رییس این فدراسیون در جلسه ای که با کیومرث هاشمی (رییس کمیته ملی المپیک) داشت، مشکلات مالی مجموعه را که مانع اساسی برای برگزاری اردوی در مسیر المپیک ریو بود، مطرح کرد و هاشمی نیز برای بر طرف کردن این مشکلات قول مساعد داد.
در ادامه این جلسه مسئولان کمیته ملی المپیک قول دادند که نهایت همکاری و حمایت را با رشته وزنه برداری که جزو امیدهای اصلی کاروان ایران برای کسب مدال در بازی های المپیک 2016 ریو به شمار می رود، انجام دهند.
بدین ترتیب مقرر شد پس از حمایت مالی کمیته ملی المپیک، در اسرع وقت این فدراسیون جلسه ای را با اعضای کادرفنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برگزار کرده و پس از بررسی شرایط موجود دور نخست اردوی آماده سازی در تهران و کمپ تمرینی تیم های ملی وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود.
تیم وزنه برداری بزرگسالان ایران در رقابت های انجام شده، 5 سهمیه لازم برای مسابقلات المپیک 2016 ریو برزیل کسب کرده است.
اردوی تیم ملی پیش از این قرار بود با تصویب کمیته فنی وزنه برداری از اول دی ماه با حضور 13 وزنه بردار شامل بهداد سلیمی، بهادر مولایی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، سهراب مرادی، محمدرضا براری، کیا قدمی، عماد باقری، مهدی میرزایی،ایوب موسوی، وحید خدادادی، یاسین باقری و حامد مجیدی آغاز شود که به دلیل مشکلات مالی و همچنین همزمان شدن به هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور لغو شد.
برهمین اساس 9 دی تاریخ آغاز اردوی تیم ملی اعلام شد که فدراسیون این اردو را نیز به دلیل عمل نکردن کمیته ملی المپیک به تعهدات خود لغو کرد تا تیم ملی، دو مرحله از اردوی آماده سازی خود را در کمتر از 7 ماه مانده تا آغاز بازیهای المپیک از دست بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.