۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد خبر: 338970

قدس آنلاین – رها واعظی: فروش هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift، HTC Vive و PlayStation VR قرار است در سال ۲۰۱۶ صورت گیرد.

اعلام جزییات بیش تر از HoloLens مایکروسافت

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، فروش هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift، HTC Vive و PlayStation VR قرار است در سال 2016 صورت گیرد، اکنون نیز خبرهایی از هدست واقعیت مجازی HoloLens مایکروسافت به گوش می رسد.

هدست واقعیت مجازی مایکروسافت با نام HoloLens، ظاهرا هنوز در مرحله ی تست و دمو می باشد و هنوز معلوم نیست که نسخه ی مخصوص توسعه دهندگان چه زمانی به دست آن ها خواهد رسید.

به تازگی برخی جزییات تازه در خصوص هدست واقعیت مجازی مایکروسافت با نام HoloLens منتشر شده است، این هدست دارای طول عمر باتری بهبود یافته است.

صفحه نمایش این هدست واقعیت مجازی 15 اینچ می باشد و دستگاه کاملا بی سیم است. این سیستم ویندوز 10 را مستقیما اجرا می کند.

هدست واقعیت مجازی HoloLens دارای Wi-Fi و بلوتوث می باشد و میدان دید واقعی آن نیز 15 اینچ است. قیمت در نظر گرفته شده برای این هدست واقعیت مجازی پایین تر از پیش عنوان شده و ظاهرا مایکروسافت تصمیم دارد که این پوشیدنی هوشمند خود را همه گیرتر کند.

آخرین خبر تازه یی که درباره ی جزییات HoloLens مایکروسافت عنوان شده آن است که این هدست واقعیت مجازی ممکن است دارای دو مدل مرتبط با هم باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.