۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 341888

سعیدعلی حسینی که به دلیل دوپینگ مجدد برای همیشه از حضور در میادین وزنه برداری محروم شده بود امیدوار است باپیگری های لازم از طریق رایزنی با تاماش آیان، مدت محرومیتش کم شده و به میادین بازگردد.

ناکام ترین جوان ورزش بزودی برمی‌گردد!

به گزارش قدس آنلاین،‌ سعید علی‌حسینی یکی از چهره‌های ناکام وزنه‌برداری ایران اکنون فرصتی پیش رو دارد که با استفاده از قانون جدید وادا مبنی بر اینکه وزنه بردارانی که برای مرتبه دوم دوپینگ‌شان مثبت شده باشد، 8 سال محروم می‌شوند، استفاده کند. علی حسینی که خود به شدت خواهان بازگشت به وزنه‌برداری است، به فدراسیون رفته و پیگیر آخرین وضعیتش شد.

علی حسینی در مورد دیدارش با رییس فدراسیون گفت: با علی مرادی و دکتر باقری (رییس کمیته پزشکی فدراسیون) صحبت کردم، آن‌ها پیگیر موضوع هستند. از آنجا که فدراسیون جهانی نامه اول را جواب نداده است، دیروز (شنبه) نامه‌ای را برای پیگیری مجدد به فدراسیون جهانی ارسال کردند.

او ادامه داد: همچنین علی مرادی قول داد در مسابقه‌های جام فجر اگر آیان بیاید، به همراه بزرگان ورزش با او صحبت می‌کند و خودم نیز با آیان صحبت خواهم کرد.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که به طور جدی پیگیر حضور مجددش در وزنه برداری هست، تصریح کرد: خدا را شکر تمرین‌هایم را دارم و خوب است. من به دیدن طباطبایی هم رفته بودم او گفت که این قانون حق من است و پیگیر موضوع باشم تا محرومیتم کم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.