قدس آنلاین: نماینده مردم شهرستان بجنورد ، جاجرم، گرمه، مانه و سملقان و راز و جرگلان از عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد بازدید کرد.

واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری درمنطقه اقتصادی بجنورد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، موسی الرضا ثروتی در این بازدید تسریع تکمیل امکانات زیربنایی را خواستار شد و گفت : با توجه به آغاز اجرای عملیات عمرانی جهت تکمیل زیرساختهای لازم در منطقه ویژه اقتصادی , نسبت به واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی تاکید کرد :تخصیص کامل 20 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده جهت تامین زیرساختهای صنعتی برای منطقه ویژه اقتصادی را به جدیت پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی نیز در این بازدید گفت : عملیات بازگشایی معابر در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد آغاز شده است و تامین امکانات زیربنایی در اولویت فعالیتهای شرکت شهرکهای صنعتی استان است.

یوسفی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد در فاز اول در 350 هکتار از اراضی  منطقه بیدک در حاشیه شهرک صنعتی بیدک این شهر قراردارد

وی اضافه کرد: ارزیابی زیست محیطی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد انجام و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرارگرفته است.

یوسفی به تایید طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بجنورد اشاره کرد و افزود : طرح جامع ، طرح بلند مدتی است که در آن ضوابط و مقررات مربوط نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی حوزه های مختلف و ... تهیه می شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.