قدس آنلاین- تبریز: مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: برف و سرما مدارس تبریز و برخی شهرهای استان آذربایجان‌شرقی را به تعطیلی کشاند.

تعطیلی مدارس تبریز در شیفت بعداز ظهر/ تعطیلی ۱۱ منطقه در آذربایجان‌شرقی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، نادر فکورنیا اظهار داشت: به علت بارش برف و سرما، مدارس شهری و روستایی مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول (راهنمایی) در تبریز در شیفت بعد از ظهر چهارشنبه هفتم بهمن ماه تعطیل است.

وی افزود: در گوگان مدارس پیش دبستانی و ابتدایی، در مرند مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی شهری و روستایی، کلیبر مدارس تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

فکورنیا اضافه کرد: در اهر نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره اول شهری و تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستایی تعطیل اعلام شد و در خواجه تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی تعطیل است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در آذرشهر و بخش ممقان در شیفت بعداز ظهر مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی تعطیل است و در سراب نیز تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی تعطیل است.

وی ابا بیان اینکه در خاروانا در شیفت بعد از ظهر تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی تعطیل است گفت: در شهرستان میانه نیز در شیفت بعد از ظهر مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره اول شهری و روستایی تعطیل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.