۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 345099

سفر کماندارن به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی که به خاطرتعداد بیشتر همراهان نسبت به ورزشکاران حاشیه های زیادی داشت در حالی به پایان رسید که نمایندگان ایران نتیجه قابل توجهی نگرفتند.

سفر پرحاشیه به آمریکا تمام شد

به گزارش قدس آنلاین،‌ برای این رقابتها کاروان ایران با 4 کماندار متشکل از اسماعیل عبادی، یاسر عمویی، مجید قیدی و امیرکاظم‌پور و 5 همراه از جمله امیدنجاری مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، مجید احمدی سرمربی تیم ملی کامپوند، محمدعلی شجاعی رییس فدراسیون، مازیار ناظمی به عنوان نماینده حراست و حاجی انزهایی مسوول کمیته بین‌الملل فدراسیون به لاس وگاس رفت که بیشتر بودن تعداد همراهان از ورزشکاران حاشیه‌هایی را برای این فدراسیون در پی داشت.

این در حالی بود که شجاعی رئیس فدراسیون تیروکمان دائما از کمبود بودجه صحبت می‌کرد و حتی شنیده می‌شود حقوق کارمندان فدراسیون چند ماه است پرداخت نشده که در این شرایط اعزام یک مربی و یک همراه به این مسابقات که در رشته غیرالمپیکی کامپوند بود، کفایت می‌کرد.

سه دوره قبلی جام جهانی تیروکمان در کشورهای تایلند، فرانسه و مراکش بوده که البته ایران در مسابقات مراکش غایب بود و اگر فدراسیون واقعا در تنگنای مالی قرار دارد حتی می توانست تیم کامپوند را به آمریکا اعزام نکند تا اردوها و مسابقات رشته المپیکی ریکرو برای بازیهای ریو به موقع انجام شود.

نتایج کمانداران ایران در جام جهانی آمریکا به ترتیب زیر است:

در مرحله مقدماتی این رقابتها، اسماعیل عبادی با ٢٩٩ امتیاز در بخش کامپوند مردان در جایگاه 54 جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت.

مجید قیدی با ٢٩٨ امتیاز در جایگاه 145 جدول رده‌بندی ایستاد.

یاسر عمویی با ٢٩٧ امتیاز در جایگاه 187 قرار گرفت.

امیر کاظم پور با ٢٩٢ امتیاز رتبه 251 جدول رده بندی مرحله مقدماتی را به خود اختصاص داد.

هیچکدام از کمانداران ایران نتوانستند به دور حذفی مسابقات برسند.

همچنین اسماعیل عبادی در رقابتهای فینال جامهای جهانی هم شرکت کرد که عبادی نتوانست به جمع 6 کماندار برتر این رقابتها راه پیدا کند و از دور مسابقات حذف شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.