شهردار مشهد شورای نگهبان را یکی از مهمترین میراث‌های امام خمینی(ره) عنوان و گفت: در فضایی که هم اکنون برخی به وجود آورده اند ما شاهد هجوم‌های ناجوانمردانه به شورای نگهبان هستیم.

شهردار مشهد: پدران معنوی فتنه امروز راه‌ امام(ره) را هدف قرار داده‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در یکصدمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شهر اظهار داشت: بیت امام خمینی(ره) برای همگان قابل احترام است اما مهمتر از بیت امام(ره)، راه امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) دُردانه زمان بودند، گفت: مقام معظم رهبری درباره شخصیت امام خمینی(ره) می‌فرمایند که امام (ره) بعد از پیامبر خدا و اولیا معصوم با هیچ کس دیگری قابل مقایسه نیست.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه مشعل امام(ره) چراغ راه ما در سختی‌ها است، خاطرنشان کرد: از زمان حضور امام(ره) تاکنون میراث‌خواران سست عنصر و شخصیت‌های به دنیا دلبسته و پدران معنوی فتنه، همواره راه امام (ره) را مورد هدف قرار داده و با نظرات عجیب و غریب میراث امام(ره) که همان جمهوری اسلامی است را مورد هجمه قرار می دهند.

مرتضوی شورای نگهبان را یکی از مهمترین میراث‌های امام خمینی(ره) عنوان و تصریح کرد: در فضایی که هم اکنون برخی به وجود آورده اند ما شاهد هجوم‌های ناجوانمردانه به شورای نگهبان هستیم.

شهردار مشهد شورای نگهبان را حافظ قانون اساسی خواند و خاطرنشان کرد: هجمه به شورای نگهبان و مخالفت با قانون اساسی به تعبیر امام(ره) به منزله دیکتاتوری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.