قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛در کمیته هماهنگی بیمه بیکاری بر اجرای مداوم ماده هشت بیمه بیکاری و بازرسی های دو نفره به منظور کشف اشتغال پنهان تاکید شد.

برگزاری کمیته هماهنگی بیمه بیکاری در اداره کل تامین اجتماعی  استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، کمیته هماهنگی بیمه بیکاری استان با حضور مدیران کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای در اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تشکر از همدلی،همکاری و همراهی دستگاهها در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکار ی بر اجرای مداوم ماده هشت بیمه بیکاری و بازرسی های دو نفره به منظور کشف اشتغال پنهان تاکید کرد.

غلامرضا محمدی با اشاره به حفظ و صیانت از صندوق بیمه بیکاری گفت: منابع این صندوق متعلق به همه بیمه شدگان  است تا در موقع ضرورت و بیکاری بتوانند از این منابع استفاده کنند.

در ادامه جزایری، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان به اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: امید است با اجرایی شدن برجام و تحرک اقتصادی وضعیت اشتغال نیز بهبود یابد.

همچنین تقی پور،مدیر کل فنی و حرفه ای استان بر آموزش مقرری بگیران بیمه بیکاری تاکید کرد و گفت:کارگاه آموزشی بیمه بیکاری در  تاریخ12/ 12/1394 به میزبانی این اداره کل با حضور مقامات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری برگزار خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.