قدس آنلاین – رها واعظی: همان طور که چشم ها همچنان منتظر فرا رسیدن زمان عرضه ی گوشی هوشمند گلکسی S۷ و S۷ Edge هستند، این کمپانی مژده ی یک هدیه برای کسانی که این گوشی را پیش سفارش می دهند، داد.

هدیه ی سامسونگ به کاربران برای پیش سفارش گوشی گلکسی S۷ و S۷ Edge

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، قرار است هر دو گوشی هوشمند و آندرویدی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge سامسونگ در کنگره ی موبایل سال 2016 و در روز بیست و یکم ماه فوریه به طور رسمی راه اندازی شود.

کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است که برای پیش سفارش دهندگان گوشی های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge خود، هدیه یی ارسال کند.

این هدیه یک هدست واقعیت مجازی سامسونگ است که به همراه گوشی هوشمند پیش سفارش شده برای کاربران ارسال می شود و از نظر سامسونگ، این هدیه یک ایجاد کننده ی انگیزه برای پیش سفارش این گوشی های هوشمند پیش از تاریخ 21 ماه فوریه می باشد.

این نخستین بار است که سامسونگ اقدام به ارسال هدست واقعیت مجازی خود به طور رایگان خواهد کرد.

بنابراین با پیش سفارش گوشی هوشمند گلکسی S7 و یا گلکسی S7 Edge سامسونگ، حدود 99 دلار در جیب شما باقی خواهد ماند و به علاوه خواهید توانست از لوازم جانبی فوق العاده سرگرم کننده ی این گوشی هوشمند بهره گیرید.

سامسونگ، هدست واقعیت مجازی خود را برای رقابت با هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive ارائه می کند و هنوز قصد رسیدن به سود تجاری از راه فروش هدست واقعیت مجازی خود را ندارد.

همچنین شایعاتی در خصوص هدست واقعیت مجازی LG 360 وجود دارد که نشان می دهد کمپانی های بزرگ دنیا در تلاش برای ورود جدی به عرصه ی هدست های واقعیت مجازی هستند.

هدست واقعیت مجازی سامسونگ قرار است از تابستان سال جاری به طور عمومی به فروش برسد و سود خود را از فروش این کالای فناوری کسب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.