رئیس سازمان انرژی اتمی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی گفت: این عالم مجاهد نمونه‌ای مثال‌زدنی از تدبیر و مدیریت اسلامی را در مقام تولیت آستان قدس و نمایندگی رهبر انقلاب در خراسان بزرگ به منصه ظهور رساند.

آیت‌الله واعظ طبسی نمونه‌ای مثال‌زدنی از مدیریت اسلامی را به منصه ظهور رساند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی رحلت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی را تسلیت گفت.
وی در این پیام عنوان کرد: با نهایت تأسف و تأثر، خبر رحلت خدمتگزار صادق آستان ملائک پاسبان علی‌بن‌ موسی‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی (رحمه‌الله علیه) را دریافت کردم.
این پیام می‌افزاید: آن عالم مجاهد در دوران پیدایش و اوج‌گیری نهضت اسلامی در زمره پیشگامان مبارزه با طاغوت در استان خراسان قرار گرفت و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز به‌عنوان مرید صدیق امام راحل(ره) و یاور همدل و همراه مقام معظم رهبری نمونه‌ای مثال‌زدنی از تدبیر و مدیریت اسلامی را در مقام تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگی رهبر فرزانه انقلاب در خراسان بزرگ به منصه ظهور رساند.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل‌القدر را به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، عالمان و فقیهان بزرگوار حوزه علمیه مشهد مقدس و تمام هموطنان عزیز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.