در عرض چند روز، از جمعه تا دوشنبه، ارزش سهام شرکت HTC بالغ بر ۲۱ درصد رشد داشته است، و این در حالیست که همین دیروز، شرکت مورد بحث گزارش مالی خود از ماه فوریه را عرضه کرده که دارای رکورد کمترین کسب درآمد در ده سال اخیر است.

ارزش سهام HTC به شکل ناگهانی بالا رفته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو، روز جمعه، ارزش سهام اچ تی سی ۹.۷ درصد افزایش یافت در حالی که این افزایش ادامه دار بود و امروز ۱۰ درصد دیگر بالا رفت.

اکنون گفته می شود که ارزش هر سهم اچ تی سی به ۹۹ دلار تایوان – حدود ۳ دلار آمریکا رسیده که بالاترین مبلغ از ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ تا کنون است.

در حالی که هنوز ما به HTC به عنوان یک شرکت سازنده موبایل نگاه می کنیم، تایوانی ها موفق شده اند تا دستاوردهای بسیاری در زمینه واقعیت مجازی داشته باشند. گفته می شود افزایش ناگهانی و ۲۰ درصدی ارزش سهام از پیش سفارش بالای هدست واقعیت مجازی Vive سرچشمه می گیرد. قبلا در خبرها آمده بود که HTC حدود ۱۵ هزار سفارش برای این هدست ۸۰۰ دلاری دریافت کرده است.

کمپانی مورد اشاره همچنین خبر داده بود که در روز جمعه، اولین سری از بسته های UA HealthBox را برای مشتریان خود ارسال کرده؛ بسته ای که در آن اقلامی مرتبط با پایش سلامتی وجود دارد و خرید بسته کامل آن حدود ۴۰۰ دلار هزینه در بر دارد.

در حال حاضر مشخصا مدیران ارشد HTC از افزایش ارزش سهام خشنود گشته اند اما انتظار می رود بالا رفتن ارزش سهام، پس از معرفی پرچمدار امسال موسوم به HTC 10 ادامه داشته باشد.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.