قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون مبلغ ۵۹ میلیاردریال تسهیلات یارانه دار به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان اعطا شده است.

پرداخت۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای شهرک های صنعتی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمدعلی یوسفی افزود: این مبلغ در قالب تسهیلات نوسازی و بازسازی و کمکهای فنی و اعتباری در اختیار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات ویژه جهت حمایت از صنایع از جانب بانکها و موسسات مالی و اعتباری، عامل موثری در ترغیب سرمایه گذاران صنعتی است.
وی نوسازی و بهسازی صنعت را ازجمله اهداف ارائه این تسهیلات دانست و افزود : اعطای تسهیلات نوسازی و بازسازی و کمکهای فنی و اعتباری جهت به کارگیری سیستم ها و ابزارهای مدیریت علمی در واحدها و در نهایت افزایش بهره وری با اولویت رویکردهای نوین در راستای رقابت پذیر کردن صنایع استان و توسعه صادرات صورت می پذیرد.
یوسفی گفت: ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نیاز به حمایت از تولیدات داخلی داریم و با تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی مشکلات این واحدها رفع و آنها فعال می شوند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.