۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 362922

مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه سدسازی‌ها به یک مسئله پُرچالش در کشور تبدیل شده است گفت: با توجه به تغییرات در پروژه های سدسازی بازنگری می‌شود.

ساخت برخی سدها متوقف شد/ ۱۴۲ سد ردیف بودجه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، محمد حاج رسولی ها با اشاره به اینکه وزارت نیرو با توجه به تغییر شرایط، طرح های توسعه منابع آب را مورد بازنگری قرار می دهد گفت: نباید انتظار داشت به بهانه های گوناگون طرح های مورد نیاز کشور از دستور کار خارج شوند.

مشاور وزیر نیرو اظهارداشت: طرح احیاء و تعادل بخشی به سفره های آب زیرزمینی از مهم ترین مباحث جاری ما است که این نشست نیز توجهی شایسته به آن نشان می دهد. حاج رسولی ها با بیان اینکه مسئله سدسازی امروز تبدیل به یک موضوع پُرچالش در کشور شده است تصریح کرد: بررسی این موضوع نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۲ سد در کشور ردیف بودجه دارند افزود: از این تعداد، پیرامون ۹۳ سد هیچگونه حرف و حدیثی وجود ندارد و از ابتدای سال ۹۰ نیز سیاست ما بر این قرار گرفت که صرفا اجرای برخی سدها در اولویت قرار بگیرد و بعضی از طرح ها را متوقف کردیم.

این مقام مسئول در وزارت نیرو تاکید کرد: ما هیچگونه تعصبی نداریم و با توجه به تغییرات در طرح ها بازنگری می کنیم، ولی نمی توان به بهانه های واهی، پروژه های مورد نیاز کشور را کنار گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.