معاون امور اقتصادی شهرداری مشهد پس از بازدید از بازار فیروزه ای، ابتکار و خلاقیت این بازار را ستود و به تاثیرات آن در ارتقای اقتصاد هنر اشاره کرد.

بازار فیروزه ای؛ اقدامي شايسته در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي در عرصه هنر

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مزجی، حُسن بازار فیروزه ای را نبود صرف نگاه تجاری دانست و گفت: نگاه هنرمندان در این بازار، ارتقای تاثیر هنر و کیفیت آن است و اینکه بتواند ویژگی های هنر را به ذهن، جان و روح آدمی انتقال دهد.
وی تصریح کرد: هنر حاصل ایده هنرمند است كه بر اساس تفكرات و ذهنيات خويش و به فراخور و اقتضاي مخاطب و جامعه در ذهن خلاق هنرمند ايجاد و سپس بر قامت محصول هنري مي نشيند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به زمان اندك این بازار اشاره كرد و اظهار اميدواري كرد كه همين زمان اندك نيز بتواند خاطرات شیرینی را در نظاره کنندگان آن ایجاد کند و آن ها را ترغیب و تشویق کند که با هنر و هنرمند مأنوس شوند.
محمد رضا مزجی در مورد تمدید زمان این بازار گفت: با تمدید این بازار از تولید ملی حمایت می شود و مسئولین شهرداری با توجه به نظر اکثر بازدید کننده ها و غرفه داران، یقینا به فکر تمدید آن هستند.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد، بازار فیروزه ای را مرتبط با اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: این بازار، نمایش بسیار خوبی از زبردستی و توانمندی هنرمندان ایرانی است و یقینا در جهت اقتصاد مقاومتی می تواند اقدامی عملیاتی محسوب شود.
مزجی استقبال مردم را در افزایش شور و هیجان هنرمندان موثر دانست و خاطر نشان کرد: در صورت رونق این بازار، اینجا تبدیل به محل رفت و آمد و مراجعه هنرمندان می شود و مي تواند در ارتقای اقتصاد هنر در منطقه تاثیر بسزایی داشته و بديهي است هرچه استقبال بیشتر شود، هنرمندان بیشتری خواستار ارائه هنر خود در این بازار می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.