بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یکی از زیباترین خاطرات زندگی‌ام به سفرهای مشهد و زیارت امام رضا(ع) اختصاص دارد. برای من حرم امام رضا(ع) تجلیگاه عشق و مهربانی است، عشقی که خدای متعال برای قرارگرفتن ما در مسیر هدایت، در قلبهای مان به ودیعه گذاشته است.

 نوروز وعده دیدار من و امام هشتم(ع) است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تابناک، محسن تنابنده، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: در سال‌های اخیر همواره زیباترین لحظات زندگی‌ام در حرم مطهر رضوی رقم می‌خورد.
وی افزود: همیشه برای توسعه این عشق، وقتی را از سال برای زیارت حضرت رضا(ع) اختصاص می‌دهم و به بارگاه نورانی‌اش مشرف می‌شوم. عید نوروزها وعده دیدار من و امام هشتم(ع) است و هر سال برای رسیدن لحظه موعود ثانیه‌شماری می‌کنم، این سفرها برای من سرشار از خاطرات خوب و اتفاقات منحصربه‌فرد است و از این بابت سفر مشهد را به همه سفرها ترجیح می‌دهم.
بازیگر فیلم ماندگار «محمد رسول ا... (ص)» تصریح کرد: حضور در حرم و نشستن در بارگاه منور امام رضا(ع) دل من را آرام می‌کند و قطعا همه مردم هم در هنگام زیارت همین حس من را دارند.
وی با بیان اینکه حرم امام هشتم(ع) دریای آرامش و ساحل امن رستگاری است، گفت: باید قدر این احساس را بدانیم و وقتی در این بارگاه حضور پیدا می‌کنیم، گمشده درونمان را پیدا کنیم و خودمان را وقف حضرت کنیم تا دلهای مان هرگز درگیر زمستانِ سردِ کم معرفتی نشود. یادمان باشد همین که معرفت عمیقی نسبت به امام رضا(ع) و سایر معصومین(ع) داشته باشیم به آن‌ها نزدیکتر خواهیم بود و دوستیمان با این بزرگواران عمق بیشتری پیدا می‌کند.
تنابنده در پایان عنوان کرد: قدر لحظات عمرمان را بدانیم و از همه ثانیه‌هایش برای دوست داشتن ائمه هدی(ع) بهره‌برداری کنیم که خیر و سعادت ما در گرو دوستی محمد(ص) و آل اوست.
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: یکی از زیباترین خاطرات زندگی‌ام به سفرهای مشهد و زیارت امام رضا(ع) اختصاص دارد. برای من حرم امام رضا(ع) تجلیگاه عشق و مهربانی است، عشقی که خدای متعال برای قرارگرفتن ما در مسیر هدایت، در قلبهای مان به ودیعه گذاشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.