رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: وضعیت بافت فرسوده اطراف حرم در شورای عالی شهرسازی کشور بررسی می‌شود.

وضعیت بافت فرسوده اطراف حرم رضوی در شورای عالی شهرسازی کشور بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محسن انتظاری هروی در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد اظهار داشت: وضعیت پادگان ارتش هرچه سریع‌تر باید پیگیری و مشخص شود.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات این پادگان می‌تواند سبب ایجاد معابر جدید برای شهر شود گفت: مدیران مربوطه در ارتش و سایر مدیران مربوطه باید با یک همدلی و همزبانی برای رفع هرچه سریع تر این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر وجود انتظارات بسیار مردم از مدیران شهری در سال جاری گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری شهرداری همواره باید همانند رزمنده در میدان عمل بوده و شورای شهر نیز با همیاری آن به نیازهای مردم پاسخ دهند.
انتظاری هروی تاکید کرد: ما در سال‌های گذشته بذرهایی کاشته‌ایم که باید در سال جاری و با توجه به تاکیدات رهبری نسبت به برداشت محصول آنها اقدام کنیم.
وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شورای شهر به مردم عنوان کرد: گزارش عملکرد شورای شهر در تاریخ 1 اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها بیان خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ویرایش برنامه میان مدت و برنامه یک ساله 95 در جهت تحقق عملی اقتصاد مقاومتی با محور های مشخص از جمله مهمترین فعالیت‌های ما در سال جاری خواهد بود.
رئیس شورای شهر مشهد با انتقاد از عدم راه اندازی سیستم یکپارچه شهری بیان داشت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا مردم بتوانند فعالیت‌های لازم برای ایجاد و ساخت یک ساختمان را از درون منزل دنبال کنند.
وی افزود: در این باره تاکنون 16 میلیارد تومان هزینه شده که هیچ عایدی برای مردم نداشته، بنابراین باید با راه اندازی این سیستم ضمن کاهش سفرهای درون شهری دست‌هایی را که بی دلیل در این زمینه دخالت می‌کنند را می‌توان قطع کرد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط مدیران شهرداری و شورای شهر با مردم خاطرنشان کرد: گاهی اعتراضاتی از سوی مردم می رسد که بیان می‌کنند ما نمی‌توانیم با شهردار و مدیران شهری ارتباط برقرار کنیم.
انتظاری هروی با اشاره به بافت پیرامون حرم مطهر گفت: قطعاً این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود و بنا داریم تا در هفته جاری این موضوع را در شورای عالی شهرسازی کشور مورد بررسی قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.