وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیروهای مورد حمایت ارمنستان، ۱۱۹ بار آتش‌بس درگیری‌ها در قره‌باغ را نقض کردند.

 نیروهای مورد حمایت ارمنستان، ۱۱۹ بار آتش‌بس را نقض کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از نقض آتش‌بس در قره‌باغ از سوی نیروهای مورد حمایت ارمنستان خبر داده است.
به دنبال تلاش‌ها برای پایان دادن درگیری‌ها در قره‌باغ،‌ روز گذشته اعلام شد که در جلسه‌ای در مسکو بین طرف‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار بر آتش‌بس شد.
آتش‌بس درگیری‌ها توسط مقامات باکو و ایروان هم اعلام و تایید شد تا پس از چند روز درگیری‌ها در قره‌باغ، این تنش‌ها کاهش یابد.
البته طرف‌های درگیری درباره پابرجا بودن آتش‌بس و رعایت آن اظهاراتی گهگاه متناقض را مطرح کرده‌اند تا جایی که طرف ارمنستانی از رعایت آن خبر داده و طرف آذربایجانی از نقض آن.
به گزارش رویترز، امروز پنجشنبه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان هم اعلام کرده است که ظرف 24 ساعت گذشته نیروهای مورد حمایت ارمنستان 119 بار آتش‌بس را نقض کردند.
از سوی دیگر برخی دیگر از خبرها حاکی از ادامه برخی درگیری‌ها در قره‌باغ حکایت دارد تا حال این موضوع مطرح شود که آیا آتش‌بس شکننده در قره‌باغ به سمت تحکیم آتش‌بس پیش می‌رود یا به سمت تشدید درگیری‌ها.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.