مجموعه کم نظیری از کتابهای چاپی با موضوع هنر انقلاب اسلامي ، در قالب نمایشگاهی فرهنگی و هنری به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی ‌از ۱۹تا ۲۴ فروردین‌ماه ‌در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي به نمایش عموم گذاشته شده است.

نمايشگاه کتابهای چاپی هنر انقلاب اسلامي در كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي دایر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بین‌الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، رئيس روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان با بيان اين مطلب گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت گرامي‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شده است، کتابهای ارزشمندی با موضوع شعر انقلاب اسلامی، ادبیات داستانی انقلاب اسلامی، عکس و انقلاب اسلامی و سینما و تئاتر انقلاب اسلامی در معرض دید عموم قرار گرفته است. محمدجواد قوی خاطرنشان كرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه کتابهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تقریظ مرقوم فرمودند نظیر کتاب های دا؛ نورالدین پسر ایران، دختر شینا، من زنده ام و ...  در معرض نمایش عموم قرار گرفته است. وی به نمایش آثاری از شهید آوینی به مناسبت سالروز شهادت این هنرمند متعهد انقلاب نظیر تماشاگه راز، فتح خون, حکومت فرزانگان و فردایی دیگر اشاره کرد و گفت: همپای خورشید، هنر در گرماگرم انقلاب، جریان شناسی شعر انقلاب اسلامی، سرود حماسه ها سپیدارهای سرخ و گرافیک انقلاب برخی از عناوین کتابهای این نمایشگاه می باشد.

گفتني است، نمايشگاه« کتابهای چاپی با موضوع هنر انقلاب اسلامي » که  به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامي برگزار شده است، همه‌روزه از 19 تا 24 فروردین‌ماه‌ از ساعت7:30 تا 19 در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي پذيراي عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و هنری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.