قدس آنلاین: جوانانی که به مبانی امام(ره) و رهبری معتقد هستند، کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند و اینکه در حوزه فرهنگی هنوز خلأهایی وجود دارد به این دلیل است که جای خالی این بچه‌ها دیده می‌شود برای همین باید دست این دلسوزان نظام و کشور را باز گذاشت.

خطری که بچه حزب اللهی را تهدید می کند!

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت و تقویت گروه‌های خودجوش و مردمی فعال در حوزه فرهنگی اظهار کرد: در این زمینه سیاست‌گذاری‌ها باید روشن، شفاف و شجاعانه و در دفاع از فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی باشد.

وی با تأکید بر ضرورت مقابله با بازی‌سازی‌های دشمن در عرصه فرهنگی گفت: متأسفانه یکی از خطرهای موجود این است که گاهی اوقات لایه‌هایی از دست‌اندرکاران اسیر این بازی‌سازی‌ها شده‌اند.

سلیمی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که آنچه عزت ملی را برای ما به ارمغان می‌آورد اسلام ناب یا اسلام حداکثری است اما متأسفانه برخی افراد به اسلام حداقلی تن داده‌اند و این تن دادن به اسلام حداقلی یعنی محدود کردن اسلام به اعتقادات فردی؛ این مسئله برای دشمن جا باز کرده و آنها با تحرکات فوق‌العاده‌ای سنگرهای ما را هدف قرار داده‌اند تا تفکرات خود را در لایه‌های مختلف جامعه جایگزین کنند.

منتخب مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه به اسلام حداقلی بسنده کنیم خطر بسیار بزرگی است که کیان فرهنگ جامعه را تهدید می‌کند.

وی در مورد ضرورت توجه به جوانان انقلابی گفت: جوانانی که به مبانی امام(ره) و رهبری معتقد هستند، کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند و اینکه در حوزه فرهنگی هنوز خلأهایی وجود دارد به این دلیل است که جای خالی این بچه‌ها دیده می‌شود برای همین باید دست این دلسوزان نظام و کشور را باز گذاشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: متأسفانه برخی افراد با برچسب افراطی‌گری بچه‌های حزب‌الله را به حاشیه می‌برند که باید در این رابطه تجدید نظر صورت بگیرد.

سلیمی در پایان با بیان اینکه که باید از جوانان مؤمن انقلابی در لایه‌های مختلف فرهنگی به شکل جدی حمایت شود، گفت: متأسفانه می‌بینیم که بعضی از این افراد در این زمینه‌ها فعالیت جدی دارند اما حمایت معنادار و عمیقی از آنها صورت نمی‌گیرد که امیدواریم شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

ایکنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.