به دنبال ابهام های مطرح شده از سوی كميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامی در خصوص هزينه های صدور اخطاريه اين اطلاعيه به منظور تنوير افكار عمومی صادر می شود.

اطلاعيه شركت توانير در خصوص هزينه های صدور اخطاريه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به اطلاع كلیه هموطنان گرامی می رساند كلیه درآمدهای شركتهای برق ازجمله بهای انرژی ، حق انشعاب و سایر درآمدهای متفرقه به حسابهای قانونی شركتهای توزیع نیروی برق واریز می گردد.

بدیهی است وجوه دریافتی توسط شركتهای مذكور منطبق با مفاد مندرج در آئین نامه تكمیلی تعرفه های برق و قانون سازمان برق ایران و قانون هدفمندی یارانه ها مصوبات ابلاغی دولت و وزارت نیرو بوده و حسب مقررات مذكور تمام هزینه های برق مصرفی مشتركان به حساب خزانه واریز می شود.

همچنین یادآور می شود كه هزینه های متفرقه ازجمله هزینه صدور اطلاعیه اخطار قطع و وصل به صورت جداگانه محاسبه و به حسابهای بانكی مشخص شده توسط شركت های توزیع نیروی برق (كه حسب قانون غیردولتی می باشند) واریز می شود. لذا هیچگونه وجهی به حساب اشخاص حقیقی واریز نمی گردد.

خاطرنشان می سازد: چنانكه مشتركین نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی خود اقدام ننمایند شركتهای توزیع به منظور وصول مطالبات ناگزیر از صدور اطلاعیه اخطار قطع برق برای این دسته از مشتركین می باشند .

بدیهی است مشتركین بدهكار در صورتیكه پس از وصول اخطاریه صرفا نسبت به پرداخت بدهی معوقه خود اقدام ننمایند، هزینه صدور قبض اخطاریه به عنوان بدهی آنها در حسابهای شركت نگهداری می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.