«دوستت دارم مادر» ویژه برنامه شبکه پنج است که برای فاصله میان روز مادر و روز پدر طراحی شده است. کاظم احمدزاده تهیه کننده و مجری این برنامه است.

 «دوستت دارم مادر» نشان داد که بدون کپی برداری می‌شود تاثیرگذار بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، پخش برنامه «دوستت دارم مادر» از میلاد حضرت زهرا (س)  شروع شده و تا روز مادر تا میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر ادامه خواهد داشت. این برنامه هر شب ساعت 10 با تهیه کنندگی و اجرای سید کاظم احمدزاده روی آنتن شبکه پنج می رود که در نزدیکی روز پدر به دوستت دارم پدر تغییر نام می‌دهد.

محمدحسین رنجبران یادداشتی درباره این برنامه نوشته است که در ادامه می‌خوانید:

چهارشنبه شب در قاب شبکه پنج سیما برنامه ای دیدم که هم با آن گریستم و هم آموختم ،گریستم از دلتنگی های مادرانه ،دلی پاک و همچون آینه ،معرفت و صداقت که در این زمانه گوهری گرانبهاست و آموختم بزرگی و گذشت و ایثار و دلدادگی را ،مادر سه شهید به برنامه زیبا و دلنشین و پرمحتوای حاج سید کاظم احمدزاده استاد عزیزمان آمده بود با تنها پسرش که از کاروان برادرانش جا مانده است از ته دل و با ته لهجه زیبای آذریش آنچنان حرف می زد که گویی پای صحبت استاد دانشگاه نشسته ای می گفت :"وقتی آقا به منزلمان آمد آنچنان ذوق زده شده بودم که جای گفتن نداره می خواستم اگر داشتم از جلوی درب تا اتاق را برایش فرش می کردم اما نداشتم با خودم گفتم وقتی چنین کسی قدم در خانه گذاشته است باید یک چیز با ارزش به او هدیه کنم خیلی تعجیل داشتم به پسرم گفتم بیافت به پای آقا ،گفتم آقا جان از دار دنیا همین یک پسر برایم مونده اگر اجازه دهید او را هم فدای شما و انقلاب میکنم ،آقا گفتند :"این حرفها چیه مادر این جوان سرمایه این کشوره شما خودتان سرمایه این کشورید ما شرمنده شماییم و ...""ماندم از این عظمت و از حقارت خودم دو قدم برای این نظام هم برنداشته ام این همه ادعا و توقع دارم یکسره نق می زنم ،مادر سه فرزندش و همه جانش را داده می خواهد باقی مانده اش را هم بدهد آنها کجایند ما کجاییم.

آخرش آنچنان از این پسر حاضر تشکر می کرد و از زحمات خود و همسرش عذرخواهی می کرد که آدم آب می شد نمی دانست چه کند .

حاج سید کاظم دستمریزاد، وجودمان را لرزاندی تکان دادی ما را ،دستانت را بعنوان یک شاگرد رسانه ای می بوسم و البته خسته نباشید می گویم به برادر و دوست خوبم آقا مجید زین العابدین مدیر موفق شبکه پنج که نشان داده می توان کپی برداری نکرد و تاثیر گذاشت تاثیری به عمق دینداری اسلامی و غیرت و هوشمندی ایرانی .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.