شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: مناسب سازی فضاهای شــهری، یکی از زمینه‌های راهبردی ارتقای کیفیت محیط‌زندگی در شهرها به‌شمار می رود که ما در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به دنبال این مهم هستیم.

معابر بافت پیرامون حرم منور رضوی مناسب‌سازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمید ضمیری تامین شــرایط تردد راحت و تجهیزات مناسب در پیاده‌روها را یکی از اولویت‌های نخســت اداره فنی و عمران منطقه دانست و اظهار داشت: لکه‌گیری آسفالت معابر، اصلاح و لکه‌گیری پیاده‌روها و همسطح‌سازی آن‌ها با مصالحی غیر از آسفالت، بازسازی و مرمت و لکه‌گیری جداول از جمله اقدامات انجام گرفته سال گذشته در راســتای جلب رضایت شهروندان بوده است.
وی اصلی ترین دغدغه شهرداری منطقه ثامن را جلب رضایت ساکنان عنوان کرد و افزود: مناسب سازی فضاهای شــهری یکی از زمینه‌های راهبردی ارتقای کیفیت محیط زندگی در شهرهاســت که ما به دنبال رسیدن به آن هستیم.
ضمیری با تاکید بر اهمیت زیباســازی فضای عمومی منطقه ثامــن به‌دلیل همجواری با بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) افزود: تهیــه و اجــرای 3 هزار و 500 مترطول  جدول سنگی، اجرا و مرمت هزار و 800 متر طول آراکس نابینایان، اجرا و مرمت 4 هزار و 200 متر مربع تایل فرش و اجرای 80 عدد دال گذاری کانال آبهای سطحی در منطقه در ســال گذشته در همین راستا انجام گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین مرمت 1000 مترمربع پیاده‌رو، احداث 700 مترطول کانال آبهای سطحی، همسطح سازی 250 دریچه، زیرسازی و مرمت 600 متر مربع از پارک ها و اجرا و مرمت 700 متر طول از جداول بتنی در سال گذشته صورت گرفته است.
شهردار منطقه ثامن با اشاره به مجوزهای صادر شده حفاری در سال گذشته گفت: در سال گذشته تعداد 413 مجوز حفاری در منطقه صادر شده است.
ضمیری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تسریع اجرای طرح نوســازی علاوه بر خدمت به مجاوران و زائران، شاهد تغییرات مثبت و بهینه در عرصه عمومی منطقه باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.