عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که حملات هوایی عربستان به یمن پس از چند روز توقف بار دیگر از سرگرفته شد.

عضو انصارالله: حملات هوایی عربستان به یمن از سرگرفته شد

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که حملات هوایی عربستان به یمن پس از چند روز توقف بار دیگر از سرگرفته شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، "حمزه الحوثی" عضو شورای سیاسی انصارالله یمن که در گفتگوهای کویت شرکت دارد در کنفرانسی خبری گفت: حملات هوائی به یمن پس از چندین روز توقف از سر گرفته شده است و این بحران خطرناکی است.

وی گفت: ما اعتراض شدید خود را به سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی اعلام و تاکید کرده ایم که هدف از این اقدامات متوقف کردن رایزنی هاست.ما اعلام کرده ایم که پایبندی به آتش بس باید کامل و فراگیر باشد و هرگونه اقدام جنگی اعم از هوائی یا زمینی و دریائی باید متوقف شود.

حمزه الحوثی افزود: ما تاکید می کنیم که ادامه این گونه اقدامات، نقض آتش بس محسوب می شود و ممکن است منجر به اتفاقاتی شود که عواقب خوبی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما امروز جلسات را از سر گرفته ایم و تلاش می کنیم جلسات را از آنجائی که به علت عقب نشینی طرف مقابل متوقف شده بود از سر بگیریم. در جلسات برگزار شده تصمیم گرفته شد که کمیته ها و یا کار گروه هایی تشکیل شود تا به بررسی دیدگاههای مطرح شده بپردازد. یک کمیته درباره امور سیاسی وتشکیل حکومت جدید و کمیته ای دیگر برای امور امنیتی و نظامی و کمیته ای دیگر برای امور انسانی خواهد بود. تشکیل این کمیته ها هنوز قطعی نشده است و هنوز بحث ها درباره آن ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.