۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 376403

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت‌: در آخرین دیداری که در ورزشگاه ثامن، در لیگ پانزدهم برگزار می‌کنیم امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا یک اختتامیه زیبا را رقم بزنیم.

چرا مهاجری قراردادش را با پدیده تمدید کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مهاجری درباره دیدار پیش روی تیمش برابر استقلال خوزستان عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، حق ما در دیدار برابر راه‌آهن و ذوب باخت نبود، اما به هر حال این نتایج رقم خورده و برای جبران شکست‌ها به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم.

وی ادامه داد: می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم و از حساسیت آن باخبریم، بازیکنانم با تمام توان به مصاف نماینده خوزستان می‌روند و می‌خواهیم فوتبالی پاک را به نمایش بگذاریم.

مهاجری درباره دیدار تدارکاتی برگزارشده میان پدیده و سیاه‌جامگان تصریح کرد: دیدار تدارکاتی خوب و جان‌داری را مقابل تیم همشهری داشتیم، امیدوارم این دیدار به نفع هر دو تیم بوده‌ باشد و اثراتش را در روز یکشنبه و در هفته ۲۹ لیگ برتر ببینیم. از هواداران فوتبال خراسان نیز می‌خواهم که در این ۲ هفته باقی‌مانده از هر دو نماینده فوتبال خراسان، در ورزشگاه ثامن حمایت کنند.

سرمربی پدیده درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: رضا ناصحی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ ولی سایر بازیکنان در شرایط نسبتا خوبی هستند.

مهاجری درباره تمدید قراردادش با پدیده گفت: عصر دیروز جلسه‌ای میان من و مدیران باشگاه پدیده برگزار شد و طی آن جلسه، به تفاهمات لازمه برای ادامه همکاری در سال آینده دست یافتیم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم، با اتحادی مثال‌زدنی بار دیگر باعث خوشحالی هواداران فوتبال خراسان شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.