عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس خبرگان باید انقلابی باشد، گفت: مجموع این شاخصه‌ها باعث شد اعضای خبرگان به آیت‌الله جنتی رای بدهند.

انتخاب آیت‌الله جنتی به علت انقلابی بودن مجلس خبرگان است/ رسانه‌های بیگانه پیام این انتخاب را گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان و پیام آن اظهار داشت: اعضای مجلس خبرگان رهبری در اولین اقدام خود در دوره پنجم انتخابات هیأت رئیسه را برگزار کردند و با توجه به سوابق انقلابی حضرت‌ آیت‌الله جنتی و دلسوزی‌های ایشان برای نظام اسلامی در قبل و بعد از انقلاب، وی را به عنوان بهترین گزینه تشخیص دادند.
آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس خبرگان باید انقلابی باشد، یادآور شد: مجموع شاخصه‌ها باعث شد اعضای خبرگان به آیت‌الله جنتی رای بدهند.
این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان تصریح کرد: فضای مجلس خبرگان در مجموع همین اقتضا را دارد و تک تک اعضا نیز در مسیر انقلاب قرار دارند.
وی در خصوص جوسازی رسانه‌های معاند علیه آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: قطعا وقتی رسانه‌های بیگانه خبر انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست خبرگان را شنیدند پیام لازم آن را دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.