با رونمایی از پلتفرم Daydream VR گوگل طی هفته گذشته، بالاخره دلیلی قانع کننده برای قرار دادن نمایشگر ۴K روی تلفن های همراه یافتیم. با وجود عرضه چندین مدل از هدست های واقعیت مجازی، امسال را «سال واقعیت مجازی» نامیده اند و Daydream VR و PlayStation VR تکمیل کننده مسیر خواهند بود

سامسونگ از نمایشگر ۵.۵ اینچی ۴K برای هدست های واقعیت مجازی پرده برداشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو ، با رونمایی از پلتفرم Daydream VR گوگل طی هفته گذشته، بالاخره دلیلی قانع کننده برای قرار دادن نمایشگر 4K روی تلفن های همراه یافتیم. با وجود عرضه چندین مدل از هدست های واقعیت مجازی، امسال را «سال واقعیت مجازی» نامیده اند و Daydream VR و PlayStation VR تکمیل کننده مسیر خواهند بود.

حالا اما سامسونگ که در انتظار چنین اتفاقی بود، نمایشگرهای جدید خود را به نمایش گذاشته تا مشتریان را به سوی خود کشاند. طبیعتا هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تجربه واقعیت مجازی روی تلفن همراه هم لذت بخش تر خواهند شد.

نمایشگرهای QHD که همین حالا هم با رزولوشن 2560 در 1440 روی گلکسی اس 7 و گلکسی نوت 5 قرار دارند برای چنین استفاده ای فوق العاده اند اما حالا سامسونگ نمایشگر 5.5 اینچی 4K معرفی کرده تا به نوعی مسیر یکی-دو سال آینده دنیای موبایل را نشان مان دهد.

رزولوشن این نمایشگر 3840 در 2160 پیکسل است و مخصوص تجربه واقعیت مجازی طراحی شده است. شاید در گلکسی اس 8 شاهد این نمایشگر فوق العاده باشیم، ولی احتمالا پیش از آن سامسونگ مشتریان بسیاری پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.