کمپانی ایسوس هدست VR خود را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ معرفی کرد

ایسوس هدست واقعیت مجازی خود را به نمایش گذاشت

سال گذشته خبرهایی مبنی بر فعالیت ایسوس در زمینه فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شنیدیم. بر اساس اخبار جدید به نظر می رسد حداقل نیمی از این اخبار صحت داشته است چرا که کمپانی ایسوس هدست VR خود را در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 معرفی کرد. پس از کنفرانس مطبوعاتی ایسوس که روز گذشته و در جریان کامپیوتکس 2016 برگزار شد و در طی آن اسمارت فون های جدید سری زنفون 3 معرفی شدند، خبرنگاران حاضر در کنفرانس به محل ارایه دموهای این کمپانی راهنمایی شدند. در اینجا و در جعبه ای شیشه ای هدست واقعیت مجازی ایسوس با بندهای زیبای چرمی، که البته هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، نیز در معرض دید حاضرین قرار داده شده بود.

این هدست ظاهری بسیار زیبا و قدرتمند دارد ولی از آنجایی که ایسوس هیچ نامی از آن در طول کنفرانس مطبوعاتی خود به میان نیاورد، انتظار می رود که این فقط یک نمونه اولیه باشد که نشان از عرضه محصولی جدید در آینده ای نامعلوم دارد. همچنین باید اشاره کرد که هدستی که در تصویر فوق دیده می شود ممکن است یک هدست واقعیت مجازی نبوده و در عوض با واقعیت افزوده در ارتباط باشد. بخصوص که ایسوس پیشتر و در ماه نوامبر سال گذشته هم اعلام کرده بود که بیشتر به فناوری واقعیت افزوده علاقمند است و از برنامه های خود برای تولید محصولی در این زمینه خبر داد.
اگر حدس و گمان در خصوص این گجت را کنار بگذاریم، احتمال ورود ایسوس به هر یک از حوزه های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده برای بسیاری از علاقمندان عرصه فناوری خبری خوش است. ایسوس یکی از کمپانی های معروف و خوشنام در زمینه تولید کامپیوتر و قطعات کامپیوتر است که به نسبت سایر تولیدکنندگان هم رده محصولات خود را با قیمت مناسب تری نیز عرضه می کند. نمایشگاه کامپیوتکس 2016 تا روز 4 ژوئن، 15 خرداد به کار خود ادامه خواهد داد، 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.