مالک ثروتمند و قطری باشگاه پاریسن ژرمن بدنبال جلب رضایت دیه گو سیمئونه سرمربی موفق تیم اتلتیکو مادرید است.

مالک قطری پاریسن ژرمن در پی به دام ا نداختن سیمئونه

بنا به گزارش ها باشگاه پاریسن ژرمن با دیگو سیمئونه تماس گرفته و اکنون صحبت ها از دوره ای جدید و فرصت های بزرگ است. ناصر الخلایفی مالک ثروتمند پی اس جی شخصاً مذاکرات را رهبری می کند و در حالیکه چولو بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید از آینده خود چندان مطمئن نیست فرصت خوبی برای تیم فرانسوی به وجود آمده است.

به گزارش AS و به نقل از Yahoo، ناصرالخلایفی اخیراً در مصاحبه خود با Le Parisien گفت: حالا باید گروه قدرتمندی در اروپا بسازیم. من منعکس کننده آنچه که اتفاق افتاده است، هستم و بله باید تغییرات بزرگی انجام دهیم، و باید این کار را در همین فصل شروع کنیم. بعد از 5 سال باید دوره جدیدی را آغاز کنید. در مورد فرد به خصوصی صحبت نخواهم کرد، اما تغییرات بزرگی در راه است. دوره جدیدی آغاز خواهد شد و شما خواهید دید.

ناصر الخلایفی در ادامه مدعی شد که بازیکنان پاریسن ژرمن در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی نمی خواستند بجنگند، و سؤال کرد که چه کسی را از این بابت باید سرزنش کرد، و عملاً بلان را مقصر جلوه داد و به تمجید از اتلتیکو مادرید پرداخت: من احترام فوق العاده ای برای باشگاه اتلتیکو مادرید، بازیکنان و هوادارانش قائلم. آنها همیشه انگیز بالایی دارند و شایسته حضور در فینال بودند. این دومین بار طی سه سال اخیر است که آنها به فینال می رسند و این اتفاقی نیست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.