قدس آنلاین: مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: در راستای استفاده بهینه از منابع آب کشاورزی، افزایش تولید پروتئین آبزیان و کمک به اشتغال جوانان، توزیع بچه ماهی کپور در شهرستان مشهد در سال ۹۵ در چندین مرحله انجام می‌گیرد.

توزیع بیش از ۶۰ هزار قطعه بچه ماهی کپور در فصل بهار در شهرستان مشهد

ابوالفضل عباسپور در گفت‌‍وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از منابع آب کشاورزی، افزایش تولید پروتئین آبزیان و کمک به اشتغال جوانان، توزیع بچه ماهی کپور در شهرستان مشهد در سال 95 در چندین مرحله انجام می‌گیرد.
وی افزود: در مرحله اول که در اردیبهشت ماه امسال صورت گرفت تعداد 20 هزار قطعه بچه ماهی کپور در متقاضیان توزیع شد و در مرحله دوم که در خرداد ماه انجام می‌شود تعداد 15 هزار قطعه بچه ماهی کپور توزیع می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی مشهد به توزیع تعداد 60 هزار قطعه بچه ماهی کپور تا پایان فصل بهار در میان متاقضیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه توزیع بچه ماهی کپور در فصل بهار و تابستان در چند مرحله و به‌صورت تدریجی صورت می‌پذیرد؛ لذا پیش‌بینی می‌شود تعداد 60 هزار قطعه بچه ماهی کپور تا پایان فصل بهار در میان متقاضیان توزیع شود.
عباسپور بیان کرد: با عنایت به تمدید مدت زمان ثبت‌نام، کشاورزانی که دارای استخر ذخیره آب هستند می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی مشهد واقع در میدان راهنمایی نسبت به ثبت‌نام و دریافت بچه ماهی کپور اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.