عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کنفرانس اسرائیل، تبلیغات انتخاباتی آمریکا و طرح مجدد پارچین تنها برای تخریب و تضعیف برجام است که هیچ خروجی نخواهد داشت.

 هدف اتهام زنی به پارچین تخریب برجام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ، عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به برگزاری کنفرانسی در اسرائیل برای بررسی برجام اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد تلاش غرب برای تخریب برجام هستیم که با واکنش مقام معظم رهبری نیز واجه شد و ایشان فرمودند اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش خواهیم زد.
نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در صحنه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد هستیم که کاندیداها برای کسب رای از پاره کردن و اجرایی نکردن برجام سخن می گویند. از سوی دیگر شاهد بودیم پرونده بسته شده پارچین به بهانه ها واهی مجدد سر زبان ها افتاد.
وی گفت: در شرایطی که شورای حکام که عالی ترین مرجع سازمان ملل است اذعان داشت ایران در گذشته به هیچ عنوان فعالیت نظامی هسته ای نداشته است. در ژنو 2 مذاکره کنندگان غربی ادامه مسیر مذاکره را مشروط بر نمونه برداری از خاک پارچین اعلام کردند.
یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه در آزمایش های صورت گرفته تایید شده ایران فعالیت نظامی نداشته است، اظهار داشت: اما هفته گذشته مجدد روی موضوع پارچین مانور داده شد و  دو روز گذشته شاهد برگزاری کنفرانسی علیه برجام از سوی رژیم اشغالگر قدس بودیم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه مراجع امنیتی اسرائیل از جمله موساد تاکید دارد ایران فعالیت نظامی هسته ای نداشته است در این کنفرانس عنوان شد برجام ایران را از ساخت سلاح هسته ای دور کرده است، آنها همواره تلاش دارند نشان دهند برجام منفعل است و غرب پیروز صد درصد مذاکرات هسته ای است.
یوسفیان ملا با بیان اینکه سه ضلع تبلیغات انتخاباتی آمریکا، پارچین و کنفرانس اسرائیل علیه برجام شکل گرفته است، گفت: غرب برای تضعیف و ایجاد جو جدید  دست به تخریب ایران و برجام زده است که به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.