قدس آنلاین- تبریز: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: قصد اضافه کردن سامانه‌های موشکی و تجهیزات راداری را در شمال‌غرب کشور داریم و درباره سامانه‌های راداری کارهایی آغاز شده است.

افزایش سامانه‌های موشکی و راداری در شمال‌غرب کشور/ اس۳۰۰ تا پایان امسال عملیاتی می‌شود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه محفل نورانی انس با قرآن کریم با محوریت تکریم و تجلیل از مقام شامخ سرباز در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار  ما در تبریز، با بیان اینکه هدف از این محفل، انس با قرآن بوده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان حدود 90 محفل انس با قرآن در سراسر شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور به اراده و کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام‌ شده است.

وی افزود: همگان باید بدانند سربازی و خدمت سربازی از فردی که دو سال خدمت می‌کند تا سربازی که 30 سال خدمت می‌کند در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار متفاوت با بحث سربازی در کشورهای غربی است.

اسماعیلی با بیان اینکه بحث سربازی در جمهوری اسلامی ایران بحث ولایت‌پذیری است اضافه کرد: بنابراین وقتی بحث اطاعت و ولایت‌پذیری باشد، بین فرمانده و زیرمجموعه نباید تفاوتی وجود داشته باشد هرچند که سلسله‌ مراتب وجود دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همدلی و هم‌زبانی، مودت، برادری و همه مسائل چه محفل انس با قرآن و مسائل نظامی و سیاسی و اقتصادی و حتی حضور همه‌جانبه مردم از پیر و جوان در راهپیمایی روز قدس برگرفته از چنین مراسم‌های معنوی است.

اسماعیلی اضافه کرد: دشمن از اقتدار ایران هراس دارد و جرأت رویارویی با ایران را ندارد؛ چراکه مردم ما امتحان خود را پس داده‌اند و در انقلاب و جنگ و انواع فتنه‌ها شهدای عزیز ما دستور امامشان را اجرا کردند و تعلل نکردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی پدافند هوایی، بیان کرد: آمادگی پدافند هوایی در سطح خوبی بوده اما ما قانع به این نیستیم چرا که باید هر روز نسبت به‌روز قبل بیشتر آماده‌باشیم و برای منطقه شمال‌غرب نیز یک وضعیت جدید را پیش‌بینی کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه از لحاظ سامانه‌های موشکی در شمال‌غرب کشور قصد اضافه کردن این سامانه‌ها را داریم خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص سامانه‌های راداری کارهایی آغاز شده است.

وی ادامه داد: از همه مهم‌تر پیشرفت کشور به پیوستگی در شبکه یکپارچه سامانه‌های پدافند هوایی ارتش، سپاه و سایر مجموعه‌های کشور است که امروز باید همه مشتی بر تهاجم احتمالی و نسیم خنکی برای مردم باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی از عملیاتی شدن سامانه موشکی اس‌300 تا پایان امسال خبر داد.

اسماعیلی ادامه داد: هرگونه رفت و آمد هوایی را در هر نقطه از کشور رصد خواهیم کرد و اجازه شیطنت را به هیچ عنوان نخواهیم داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.