قدس ‌آنلاین / قائم شهر / حسین احمدی : نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه درمجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب خزر به سمنان فاقد پشتوانه علمی و کارشناسی بوده و یکی از مصادیق بی توجهی به مولفه های زیست محیطی است.

انتقال آب خزر فاقد پشتوانه علمی و کارشناسی ست

سیدعلی ادیانی افزود: دراین مقطع زمانی هرگونه اقدام عملی دراین خصوص مغایر منافع ملی و حقوق حقه استان های شمالی کشور بوده و به رییس جمهور تذکر می دهم تا وزارت نیرو و دیگر دستگاه های اجرایی را در برابر اراده پولادین مردم و نمایندگان خطه شمالی کشور قرار ندهند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های توسعه کشور میزان امنیت جاده ها می باشد، خاطرنشان نمود: ترافیک سنگین و بی سابقه درجاده های اصلی ورودی به مازندران به ویژه در حد فاصل شهر زیرآب به شیرگاه که یکی از جاده های ملی و بین المللی است، آزاردهنده بوده و به نمادی از ناکارآمدی و سوء تدبیر وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده است.

ادیانی با اشاره به اینکه در پایان هر هفته و تعطیلات عمومی، جان بیماران اورژانسی شهرهای پل سفید و زیرآب و مصدومان جاده در انتقال آنها به بیمارستان های قائمشهر به دلیل ترافیک چند ساعته در خطر قرار دارد، تاکید کرد: اگر تا مهرماه آینده مشکلات مالی پیمانکاران و اعتبار لازم جهت اتمام پروژه زیرآب به شیرگاه و رفع ترافیک جاده ای صورت نگیرد، به عنوان نماینده مردم از همه ظرفیت های مردمی و ابزارهای نظارتی درجهت استیفای حقوق مردم علیه ناکارآمدی وزارت راه و شهرسازی استفاده می کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه نمود: وزارت آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است، دولت و حکومت مکلف به هزینه برای این نهاد مولد ثروت و قدرت در کشور هستند و شرم آور است که در نظام پرداخت ها حقوق معلمان حدود یک میلیون تومان و حقوق و مزایای بانک ها ده ها میلیون تومان باشد و این تفاوت تبعیض با کدام منطق مدیریتی سازگار است.

ادیانی ادامه داد: انحراف در جذب برخی نیروهای انسانی و مشکلات درنظام پرداخت حقوق و مزایا، حرص و ولع برخی مدیران ، گفتاردرمانی به جای کردار باوری، آسیب های اجتماعی، شکاف طبقاتی و انحراف آشکار در گفتار و کرداربرخی مسئولان درمقیاس با سیره نظری و عملی مقام ولایت و رهبری نیزمشکلات دیگری ست که با آن روبه رو هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.