قدس آنلاین: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: زمانی اقتصاد کشور سامان پیدا می‌کند که بخش خصوصی توانمند شده و اصول علمی روز دنیا در مسائل اقتصادی و فنی رعایت شده تا براساس آن تولید خود را عرضه کند.

زمانی اقتصاد کشور سامان پیدا می‌کند که بخش خصوصی توانمند شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن حسینی در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دو مسئله‌ای که به تولید ضرر می‌زند قاچاق کالا و واحدهای زیرپله‌ای است و باید در این رابطه طوری کار شود که فروش قاچاق برای قاچاقچی صرف نکند و دولت نیز در این باره برخوردی جدی داشته باشد.
وی افزود: موضوع دیگری که مورد تقاضا بوده این است که دستگاه قضائی  پروانه ملی بهره‌برداری را به عنوان جواز کسب و وثیقه قبول کند.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: زمانی اقتصاد کشور سامان پیدا می‌کند که بخش خصوصی توانمند شده و اصول علمی روز دنیا در مسائل اقتصادی و فنی رعایت شده تا براساس آن تولید خود را عرضه کند.
حسینی تصریح کرد: دولت باید در نظام بانکی نیز تجدید نظر کند و برای ایجاد تولید رقابتی، سود نرخ تسهیلات بانک‌ها به زیر 18 درصد درصد برسد.
وی تأکید کرد: بخش خصوصی نیازمند حمایت 100 درصدی دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی است که البته تاکنون تعملات بسیار خوبی با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.