قدس ‌آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی اتصال استان به خط ریلی راه‌آهن سراسری را از جمله مهم‌ترین مطالبات مردمی استان دانست و گفت: موضوع تامین آب استان نیز از دیگر دستور کارهای جدی است که در استان دنبال می شود.

راه آهن وتامین آب مهمترین خواسته های مردم خراسان جنوبی است/نیازمندیهای استان و شهرستانها باید اولویت‌بندی شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی در دیدار ائمه جمعه شهرهای فردوس و زیرکوه، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر فردوس و همچنین فرماندار شهرستان زیرکوه ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیتها و استعدادهای استان اظهار داشت: از تمام استعدادها و ظرفیتهای موجود در استان برای رسیدن به توسعه استفاده خواهیم کرد.

وی به توانمندیهای اقتصادی استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به خشکسالیهای چند سال اخیر نمی‌توان کشاورزی را به عنوان محور توسعه مورد توجه قرار داد.

پرویزی با بیان اینکه نیازمندیهای استان و شهرستانها باید اولویت‌بندی شود گفت: با توجه به محدودیتهای مالی و اعتباری که دولت با آن مواجه است نیازمندیهای استان در بخشهای مختلف باید احصاء شده و با تمرکز اعتبارات ومنابع مالی بتوان به نتایج ملموس و مشخصی دست یافت تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

استاندار خراسان جنوبی به مشکلات استان در حوزه راههای ارتباطی اشاره کرد و افزود: در این رابطه اخیراً در نشستی کاری با معاونان وزیر راه و شهرسازی مشکلات استان به صورت کارشناسی شده و موردی مطرح و مقرر شد تیمی به منظور احصاء دقیق مشکلات به استان سفر کرده و در زمینه رفع مشکلات موجود اقدامات عملی صورت گیرد.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی به محدودیتهای دولت در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: مردم از کمبودها رنج نمی‌برند بلکه از تبعیض‌ها و رفتارهای دوگانه و رفتارهایی که با گفتار مسئولان و اشخاص مطابقت ندارد رنج برده و مکدر می‌شوند.

پرویزی پرهیز از حواشی را رمز موفقیت دانست و افزود: باید از لحظه لحظه فرصتی که در اختیار ما قرار دارد برای ارائه خدمت بی‌منت به مردم عزیز استان تلاش کنیم تا مردم در دورترین نقاط استان نیز طعم شیرین پیشرفت و توسعه را بچشند.

وی اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری را از جمله مهم‌ترین مطالبات مردمی استان دانست و افزود: موضوع تامین آب استان نیز از دیگر دستورکارهای جدی است که در استان دنبال خواهد شد این در حالی است که نمی‌توان محدودیتها و مشکلاتی که دولت با آن مواجه است را نادیده گرفت.

استاندار خراسان جنوبی سلامت، پاکدستی و همراهی با سیاستهای دولت تدبیر و امید را جزو خطوط قرمز مدیران در استان دانست و افزود: امید است همه در فضایی توام با همدلی و هم‌افزایی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن سیاستهای دولت تدبیر و امید از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنیم .

در این جلسه ائمه جمعه فردوس و زیرکوه و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر فردوس و نیز فرماندار شهرستان زیرکوه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف ارائه کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.