قدس ‌آنلاین / ساری : دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبر قدس برترین خبر دفاع مقدس شد

در آئین اختتامیه دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت که در محل سالن فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) در تهران برگزار شد، خبرنگاران و رسانه‌های برتر این حوزه معرفی و تجلیل شدند.

این مراسم با حضور حجت‌السلام شهیدی نماینده ولی‌ فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید برگزار شد، چهره‌های دیگری همچون حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، حجت‌الاسلام مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و فعالان حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

برگزیدگان این جشنواره در پایان مراسم معرفی شدند که حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس توانست رتبه نخست بخش خبر را از آن خود کند.

حسین احمدی خبرنگار مازندرانی روزنامه قدس، موفق شد با خبر "دیدار پس از 30 سال 30 کیلومتر دورتر" مربوط به شناسایی شهید برزو آقایی که به همراه چهار شهید گمنام دیگر در حسینه عاشقان ثارالله قائم‌شهر به خاک سپرده شد، رتبه نخست این جشنواره را بدست آورد.

احمدی در این خبر به دیدار مادر این شهید با پسرش که 30 کیلومتر دورتر از خودش  آرام گرفته بود، اشاره کرد و به نحوه استقبال قائم شهری ها از این مادر شهید پرداخت.

شهید برزو آقایی اهل بابلسر بود که در بهمن ماه سال 64 در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید و پیکر پاکش در سال 91 شناسایی و به دلیل عدم احراز هویت در گمنامی به خاک سپرده شد.

در این جشنواره بیش از یک‌ هزار اثر از 488 خبرنگار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 43 اثر برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.