رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: اگر برجام تأثیری در حل مشکلات کشور داشته باشد بیش از ۳۰درصد نیست.

تأثیر برجام در حل مشکلات بیش از ۳۰درصد نیست/ شاهد بدعهدی دشمن در برجام هستیم

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان "به‌دلیل وجود مشکلات کشور من برجام را در اصل مثبت می‌دانم"، گفت: با منطقی که به کار بردیم دست دنیا از بهانه خالی شد و قدرت منطق ما بر منطق قدرت آنها غلبه کرد و این بسیار اهمیت داشته است.
وی با ابراز "در قضیه برجام  نصف موضوع در دستان ما بوده و 50 درصد باقی در دست طرف مقابل است"، اظهار داشت: دشمنان تاکنون از خود بدعهدی و بی‌صفایی نشان داده‌اند و ما باید با مقاومت و ایستادن اهداف خود را دنبال کرده و به نتیجه برسانیم تا آنها مقاومت و ایستادگی ما را دیده و در رفتار خود تجدید نظر کنند.
اکرمی با اشاره به اینکه اگر برجام تأثیری در حل مشکلات کشور داشته باشد بیش از 30 درصد نیست، تصریح کرد: بیشتر از 70 درصد مشکلات داخلی است و ربطی به برجام ندارد و ما باید این مشکلات را حل کرده و دستورات مقام معظم رهبری و در رأس آنها «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» را در داخل کشور طراحی و عملیاتی کنیم.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه تا زمانی که مراحل ثبت نام انتخابات آغاز نشود، حرف زدن در این زمینه بی‌فایده است و ثمری ندارد، گفت: به‌نظر من باید حوصله کرد و منتظر ماند. انتخابات سال آینده نیز انتخابات ویژه‌ای نیست که می‌خواهیم برگزار کنیم و تاکنون 30 انتخابات برگزار شده و این هم یکی از این انتخاباتها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.