فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۳۲۰۰ فروند کشتی را در آب‌های آزاد بین‌المللی اسکورت کردیم.

دشمن قصد تجاوز داشته باشد، پشیمانش می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کار خبرنگاری یک شغل مهم و تأثیرگذار است عنوان داشت: امروز به لطف رسانه‌ها نیروی دریایی ارتش توانسته توانمندی‌های دفاعی و بازدارندگی خود را هر چه بیشتر نشان دهد.

وی ادامه داد: در بحث نیروهای مسلح توانمندی‌های بسیاری وجود دارد که این توانمندی‌ها به کمک رسانه‌ها به داخل و خارج نشان داده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی توانمندی بسیاری در زمینه ساخت انواع ناوها، ناوشکن‌ها، زیردریایی‌ها و موشک‌های هدایت شونده دارد گفت: اگر دشمن قصد تجاوز داشته باشد آنچنان پاسخی به او می‌دهیم که این دشمن از کرده خود پشیمان شود.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت نیروی دریایی و اسکورت بیش از 3200 فروند کشتی یادآور شد: حضور در آب‌های آزاد نشانه اقتدار کشور است و این اقتدار به کمک رسانه‌ها نشان داده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به اهمیت سواحل مکران و حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد بین‌المللی خاطر نشان کرد: آماده هستیم تا گروه‌های رسانه‌ای را به سفرهای بین‌المللی که ناوگروه‌ها اعزام می‌شوند بفرستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.