مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای از ابلاغ بخشنامه افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان از ساعت ۲۴ روز شنبه خبر داد.

افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترکمنستان از ایران ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدجواد عطرچیان در گفتگو با مهر به افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان اشاره کرد و گفت: به دنبال افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ایران از مرزهای ترکمنستان، ایران هم دست به اقدامی متقابل برای کامیون‌های ترکمنستان زد.

وی با بیان اینکه بخشنامه افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان به تمام مرزها ابلاغ شده است، افزود: از ساعت ۲۴ روز شنبه، تعرفه کامیون‌های عبوری ترکمنستان از ایران افزایش یافته و به هر کیلومتر یک دلار می‌رسد.

مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه این بخشنامه با امضای رئیس سازمان راهداری ابلاغ شده است، اظهار داشت: از این پس تعرفه ورود به ایران برای کامیون های ترانزیتی ترکمنستان به ۲۷۰ دلار افزایش پیدا می کند.

عطرچیان با اشاره به اینکه تمامی این تعرفه ها دقیقا مطابق با تعرفه هایی است که کشور ترکمنستان اعمال کرده است، گفت: از این پس تعرفه های جدید برای تمامی کامیون های ترانزیتی ترکمنستان در مرزهای ایران اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.