جواد کولیوند از دولت خواست تا در برابر بدعهدی امریکایی‌ها در موضوع برجام پاسخ متقابل بدهد.

دولت جواب آمریکا را بدهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، جواد کولیوند نماینده مردم اشتهارد، کرج و پردیس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(شنبه 31 مردادماه) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه منا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سالگرد این جانباختگان به خانواده این شهیدان تسلیت مجدد عرض می‌کنم و ملت ایران هرگز این امر را فراموش نمی‌کند.

وی افزود: ما پس از این حادثه تلخ منا و حمله ناجوانمردانه و کشتار مردم یمن توسط دولت آل‌سعود از این دولت برائت جسته و از سازمان ملل درخواست می‌کنیم، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

کولیوند در ادامه به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: در موضوع برجام از دولت می‌خواهیم از تمامی ظرفیتهای بین‌المللی و حقوقی خود استفاده کند و به بدعهدی‌های آمریکا پاسخ متقابل و قوی بدهد تا حقی از حقوق ایران که از قدرتهای منطقه‌ای است، ضایع نشود.

نماینده مردم کرج اضافه کرد: برخی استانها نیاز به واگذاری اختیارات برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری دارند و از دولت می‌خواهیم در حد معقول، تمرکز را مشخص و اختیارات بیشتری به استانهای کشور واگذار کند.

وی خطاب به قوای کشور تصریح کرد: 3 قوه تدبیری بیندیشند که اولاً  برخوردی جدی با غاصبان بیت‌المال و کسانی که دست درازی‌ به بیت المال از  طریق حقوقهای نجومی کرده‌اند، صورت گیرد و از طرفی با فساد درون سیستم دستگاههای دولتی خصوصی و عمومی مبارزه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.