قدس آنلاین: نماینده سابق مجلس با بیان اینکه دارندگان حقوق‌های نجومی به مردم خیانت کردند، گفت: چهره یک انقلابی باید به گونه‌ای باشد که برای مردم خدمت کند نه آنکه بخواهد برای آنها احساس آقایی داشته باشد.

دارندگان حقوق های نجومی به مردم خیانت کردند
به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هدف اصلی مردم داشتن یک جامعه آباد و سالم است و پیروزی انقلاب اثرگذاری مطلوبی در این باره داشت و پیام انقلاب یک پیام جهانی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک نمونه تکامل یافته با پیام جهانی است که به فضل الهی باید فراهم کننده مقدمات ظهور باشد.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی تاکید کردند و فرمودند که پس از ۳۸ سال از عمر انقلاب در گام دوم مانده ایم و سه گام دیگر متوقف شده و حرکت هر گام بر مبنای حرکت مثبت گام قبل از آن میسر است.

زاکانی ادامه داد: امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی یک الگوی مطلوب از اسلام ناب محمدی(ص) معرفی کردند. این الگویی که پاسخگوی بسیاری از نیازهای آحاد مردم در جهت رویگردانی از استبداد، بیزاری از استکبار و ایجاد زمینه تحول معنوی و مادی بود.

وی بیان کرد: استبدادزدایی و چالش با نظام سلطه، جلوگیری از انحرافی و مواجهه علنی با استکبار، ایستادگی و مقاومت بر شعارها و اهداف انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی گام‌های طی شده از ابتدا تاکنون انقلاب بوده است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه نظام اسلامی دو گروه عناصر انقلابی و ولایتمدار و عناصر تجدیدنظر طلب غرب گرا را در کنار و مقابل خود دارد، خاطرنشان کرد: پیوستگی‌های نامبارکی ایجاد شده که رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.

وی افزود: مهمترین چالش بیرونی به عنوان مانع نظام لیبرالی وغربی است و بزرگترین چالش درونی هم در مسئولان بی باور و خارج از تفکر امام (ره) است.

زاکانی ادامه داد: الزامات فرارو در بازگشت به مکتب امام(ره) مورد تأکید است و مقام معظم رهبری فرمودند اگر از این مکتب جدا شوید هم به خودتان و هم به اسلام سیلی زده اید.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ گام تا رسیدن به بام انقلاب داریم، تصریح کرد: این گام‌ها شامل شناخت دقیق وضعیت و شرایط کنونی انقلاب اسلامی، مجاهدت برای تغییر و شروع آن از مجموعه های مرتبط، بدست گیری مدیریت افکار عمومی، ارائه یک فکر پیشرو و اثرگذار در جامعه، سازماندهی گسترده کشوری نیروهای انقلاب، تشکیل یک جبهه رسانه‌ای مطلوب برای ارسال پیام و پژواک گفتمانی، نهضت خدمت گذاری و افزایش سرمایه‌های اجتماعی جبهه انقلاب، ایجاد دوقطبی اجتماعی با عبور از رقابت سیاسی و جناحی در مسیر انسجام جبهه انقلاب، جنبش اجتماعی خاص نهضت مطالبه گری، ایجاد هویت نوین و جمعی، کادریابی و کادرسازی و برنامه ریزی انجام اقدامات اولویت دار است.

زاکانی در پایان گفت: دارندگان فیش‌های حقوقی نجومی اعلام می کنند که ما منت سر شما می‌گذاریم و برایتان خدمت می‌کنیم و باید از آنها پرسید که چه خدمتی کرده اید؟ باید در چهره یک انقلابی احساس نوکری مردم دیده شود نه آنکه بخواهیم در برابر مردم آقایی کنیم و باید خادم ملت باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.