قدس آنلاین: شهردار منطقه ثامن گفت: بیش از ۱۰۰۰ واحد طرح مسکن ثامن به بهره‌برداری رسیده است.

بیش از ۱۰۰۰ واحد طرح «مسکن ثامن» به بهره‌برداری رسیده است

 حمید ضمیری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، ضمن تشریح طرح مسکن ثامن، اظهارداشت: این طرح بخشی از طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی است و تمامی زائران و مجاوران بارگاه امام رضا(ع) با مشارکت و سرمایه‌گذاری در این طرح ، می‌توانند در پیشبرد این امر سهیم باشند.

ضمیری با بیان اینکه این طرح در راستای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی و همچنین ایجاد مشارکت مردمی و استفاده از سرمایه های خرد در طرح است، گفت: با کمک طرح مسکن ثامن تلاش شده تا در جهت خانه‌دار شدن زائرین و مجاورینی که تمایل به اقامت در جوار بارگاه منور رضوی را دارند، گام موثری برداشته شود و نیز رضایت ساکنان منطقه جهت ماندگار شدن و ادامه سکونت جلب نماید.

وی در ادامه افزود: سال گذشته 750 واحد مسکونی در قالب 5 پروژه از طرح مسکن ثامن به بهره‌داری رسید و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته فاز سوم پروژه «رشد»  آماده تحویل به مالکان است و تا پایان شهریورماه به طور کامل تحویل داده می‌شود.

ضمیری با اشاره به اینکه فاز سوم پروژه مذکور دارای 16 طبقه بوده که 3 طبقه آن تجاری، 2 طبقه پارکینگ و 11 طبقه مسکونی است، تصریح کرد: 259 واحد مسکونی در این پروژه در نظر گرفته شده و متراژ آن‌ها بین 50 تا 75 مترمربع متغیر است.

وی پروژه «رشد» را دارای 4 فاز (بلوک) اعلام کرد و افزود: بلوک چهارم این پروژه در مرحله سفت کاری است و امیدواریم این بلوک تا سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ثامن از استقبال بی‌نظیر عموم برای سرمایه‌گذاری در این طرح و خرید واحدهای پروژه‌ها خبرداد و گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورده که در حال حاضر سطح تقاضا بالاتر از سطح عرضه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.