قدس ‌آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از امکانات هنوز به روستاها نرسیده است گفت: باید میزان امکانات و تجهیزات در آموزشگاه‌ها به طور مساوی تقسیم شود تا مناطق محروم هم از خدمات بهره‌مند شوند.

 امکانات و تجهیزات درمدارس باید  مساوی تقسیم شود تا مناطق محروم هم از خدمات بهره‌مند شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل وکارکنان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار داشت: باید تلاش شود تا عدالت حفظ شود و امکانات به شهرها برسد.

وی با بیان اینکه بسیاری از امکانات هنوز به روستاها نرسیده است افزود: باید میزان امکانات و تجهیزات در آموزشگاه‌ها به طور مساوی تقسیم شود تا مناطق محروم هم از خدمات بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: از توانایی بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در راستای برطرف کردن محرومیت استفاده شود و در مدارس نمازخانه و سالن برای استفاده مراسم مذهبی مدنظر باشد.

عبادی افزود: باید برخورداری از امکانات برای همه یکنواخت باشد زیرا فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت است.

وی با اشاره به اینکه برای خارج شدن محرومیت در روستاها باید در آموزشگاه‌های روستایی، سرمایه‌گذاری بیشتری شود اظهار داشت: وسایل گرمایشی در آموزشگاه‌های روستایی استانداردسازی شوند تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: حقوق‌های نامتعارف مسئولان دلمان را خون کرده است و در حال حاضر که این حقوقها به رسوایی کشیده شده باید این موضوع بررسی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.