در جریان سفر وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا به تهران، دفتر "آسترید" (کمیسیون تجارت خارجی استرالیا) در ایران افتتاح خواهد شد.

دفتر "آسترید" در ایران به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاين به نقل از ایسنا، «عبدالحسین وهاجی»، سفیر کشورمان در استرالیا به منظور تبادل نظر و بررسی راه‌های توسعه روابط اقتصادی ایران و استرالیا با «استیون چیوبو» (Steven Ciobo)، وزیر تجارت، سرمایه‌گذاری و توریسم استرالیا در محل دفتر کار وی در پارلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر ایران ضمن تبریک پیروزی مجدد وی در انتخابات اخیر پارلمانی بیان داشت، زمینه‌ها و فرصت‌های زیادی برای توسعه و ارتقاء روابط اقتصادی بین دو کشور وجود دارد و امیدواریم با سفر جنابعالی به ایران فصل جدیدی در روابط دوجانبه آغاز شود.

وهاجی ادامه داد: برقراری خط مستقیم پروازی بین تهران و یکی از شهرهای بزرگ استرالیا می‌تواند به توسعه بیشتر روابط اقتصادی، گردشگری و علمی و آموزشی دو کشور کمک کند.

وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا در این دیدار علاقمندی "کانبرا" را برای توسعه روابط اقتصادی با ایران اعلام کرد و افزود: بسیار خوشحالم که می‌بینم علاقه زیادی در بخش تجاری و بازرگانی استرالیا برای انجام کار اقتصادی با ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: قرار است در آینده نزدیک وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا به منظور دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان در راس یک هیات بزرگ اقتصادی متشکل از بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی، مدیریت آب، بازرگانی، بانکی، هواییمایی، معدن و علمی و آموزشی به کشورمان سفر کند.

در این سفر، دفتر کمیسیون تجارت خارجی استرالیا (آسترید) به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.