نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جریانات برای به حاشیه بردن حقوقهای نجومی به تقلا افتاده‌اند.

روحانی درباره «فریدون» پاسخ نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و  رئیس کمیته آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقلای جریاناتی خاص در به حاشیه بردن موضوح حقو‌ق‌های نجومی گفت: حقوقهای نجومی، ننگ بزرگی برای دولت است که این اتفاق تأسف‌بار به‌زودی از فکر ملت پاک نمی‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت با بیان اینکه در برخورد با متخلف و کسی که دست‌درازی به بیت‌المال کند، قانون هیچ اغماضی با او نخواهد داشت، افزود: قانون در این زمینه‌ها با هیچ فرد یا گروه و یا دستگاهی شوخی ندارد. هرجا که حق مردم ضایع شود، باید با متخلف برخورد جدی و قانونی توسط دستگاه قضا صورت پذیرد.

وی افزود: برخی جریانات به‌دنبال این هستند تا دولت را مظلوم نشان دهند. آنها بدانند مردم هوشیارتر از این حرفها هستند و آنچه در بحث حقوقها  اتفاق افتاده است، چیزی جز غفلت دولت نیست.

حجت‌الاسلام سلیمی به عدم پاسخگویی روحانی در جواب نامه نمایندگان درباره رانت تحصیلی «حسین فریدون» اشاره و عنوان کرد: کماکان موضوع برادر رئیس‌جمهور در کمیته آموزش عالی در حال بررسی است. متأسفانه برادر رئیس جمهور برای حفظ آبروی دولت هم که شده است، موضع شفاف نمی‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.