۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 457181

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تساوی استقلال و پرسپولیس/ گل سرخپوشان مردود شد

به گزارش قدس آنلاین، حساس‌ترین دیدار هفته ششم از شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه بین تیم های پرسپولیس و استقلال و به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری (۷۱ پولیانسی)، محسن‌ ربیع‌خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور (۸۵ ولادیمیر پریما) و مهدی طارمی.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری(۸۲ علی قربانی) و کاوه رضایی.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را در زیر می خوانید:

* دقیقه یک: پرسپولیسی ها از سمت چپ حمله ای را روی دروازه استقلال پی ریزی کردند که ارسال مسلمان را رحمتی نتوانست مهار کند و در یک رفت و برگشت توپ به بیرون رفت.

* دقیقه ۳ : استقلال از میانه میدان خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کرد اما بازیکنان این تیم نتوانستند خود را به داخل هجده قدم نزدیک کنند.

* دقیقه ۵ : بازی در میانه با خطاهای پرتعداد بازیکنان پیگیری شد و هر دو تیم در تلاش برای رسیدن به محوطه جریمه حریف بودند.

* دقیقه ۷ : خطای کمال کامیابی نیا روی اسماعیلی یک موقعیت خوب را برای استقلال پشت محوطه پرسپولیس ایجاد کرد که ضربه محکم کاوه رضایی را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

* دقیقه ۱۰ : استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال خسرو حیدری ثمری نداشت و در یک رفت و برگشت دوباره این تیم صاحب کرنر شد.

* دقیقه ۱۳ : امید ابراهیمی به خاطر خطای شدیدی که روی فرشاد احمدزاده انجام داد از فغانی کارت زرد گرفت.

* دقیقه ۱۴ : کاوه رضایی در موقعیتی خوب داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما دو مدافع پرسپولیس به خوبی او را مهار کردند.

* دقیقه ۱۹ : همکاری خوب پرسپولیسی ها طارمی را درون محطوه جریمه صاحب موقعیتی عالی کرد اما ضربه محکم او به بدن مدافع استقلال برخورد کرد و به زمین برگشت.

* دقیقه ۲۲ : علی علیپور به خطایی که علیرضا فغانی از او گرفته بود اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. این اولین کارت زرد سرخپوشان بود.

* دقیقه ۲۳ : خطا روی مهدی طارمی چسبیده به خط محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی را عاید پرسپولیس کرد که این ضربه را محسن مسلمان به دفاع زد و در برگشت مهدی طارمی درون محوطه شش قدم و در موقعیتی عالی توپ را به بیرون زد.

* دقیقه ۳۰ : پرسپولیس تیم برتر میدان بود و استقلال در این لحظات به لاک دفاعی فرو رفته بود.

* دقیقه ۴۰ : بعد از حملات پرسپولیس بازی به شدت افت کرد و دو تیم نمایش کم رمقی داشتند. استقلال از لاک دفاعی خارج شد اما نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

* دقیقه ۴۴ : پرسپولیس در یک ضد حمله صاحب موقعیتی خوب پشت محوطه جریمه شد که توپ ارسالی طارمی را امید عالیشاه با شوتی کم دقت از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

* دقیقه ۴۸ : استقلالی ها صاحب بهترین موقعیت خود در این دیدار شدند. در این صحنه جابر انصاری از سمت راست محوطه جریمه توپی را به صورت عرضی و زمینی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که بیرانوند در دفع توپ اشتباه کرد و توپ مقابل پای کاوه رضایی افتاد اما ضربه این بازیکن را بیرانوند با واکنش عالی مهار کرد.

* دقیقه ۵۵: دو تیم پس از موقعیتی که استقلال از دست داد بی انگیزه و سرد به بازی ادامه دادند و خبری از بازی زیبا نبود.

* دقیقه ۵۸ : استقلال صاحب دو کرنر متوالی شد که هر دو ضربه را خسرو حیدری روی دروازه ارسال کرد که این دو برای آبی ها ثمری نداشت.

* دقیقه ۶۱ : پرسپولیسی ها پس از دقایقی طولانی خود را به دروازه استقلال رساندند که سانتر ارسالی عالیشاه را مهدی طارمی با سر از بالای دروازه به بیرون زد.

* دقیقه ۶۳ : پاس خوب مسلمان برای طارمی او را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما ضربه وی با برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

* دقیقه ۶۶ : محمد انصاری مدافع میانی پرسپولیس مصدوم شد و با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد اما دقایقی بعد به زمین برگشت.

* دقیقه ۶۹ : فرشید باقری به خاطر خطای روی محسن مسلمان از داور کارت زرد گرفت.

* دقیقه ۷۱ : محمد انصاری که دچار مصدومیت شده بود جای خود را به پولیانسکی داد.

* دقیقه ۷۴ : پاس خوب مهدی طارمی در عمق علی علیپور را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۸۰ : ارسال خسرو حیدری روی دروازه پرسپولیس کاوه رضایی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۸۵ : پرسپولیس پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال محسن مسلمان ثمری برای سرخپوشان نداشت.

* دقیقه ۸۹ : پرسپولیس که دقایق پایانی حملات بیشتری را روی دروازه استقلال انجام دادند صاحب یک موقعیت خوب شدند اما مدافعان آبی توپ را به بیرون زدند.

* دقیقه ۹۲ : پرسپولیس روی یک ارسال درون محوطه جریمه صاحب موقعیت عالی شد که ضربه پریما در موقعیتی آفساید وارد دروازه آبی ها شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.