نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از مرکز پژوهشهای مجلس گفت: وقتی داعش عراق و سوریه را گرفت و موصل سقوط کرد گزارش مرکز پژوهشها کجا بود؟ این مرکز حتی در مورد حقوقهای نجومی تحقیق نکرد.

مرکز پژوهشها حتی در مورد حقوقهای نجومی تحقیق نکرد/مرکز پژوهشها هنگام حمله داعش به سوریه وعراق کجا بود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ‌ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 7 مهر) مجلس طی سخنانی با اشاره به گزارش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و با انتقاد از تصویب برخی قوانین گفت: چرا برخی از قوانین خاص برای افراد خاص نوشته شده و تا به حال مرکز پژوهشها برای حل مشکلات آحاد جامعه روستائیان، کشاورزان و مردم کاری نکرده‌اند.
وی با انتقاد از مرکز پژوهشهای مجلس بیان کرد: وقتی داعش عراق و سوریه را گرفت و موصل سقوط کرد گزارش مرکز پژوهشها کجا بود؟ و یا حتی در مورد حقوقهای نجومی تحقیق نکرد.
این نماینده مجلس در مورد واردات بی‌رویه در 8 سال دولت گذشته اظهار کرد: در دولت احمدی‌نژاد 513 میلیارد دلار واردات شد که نیمی از واردات تاریخ کل کشور است که متاسفانه بخشی از آن با شرکتهای صوری انجام شد و سؤال اینجاست که چرا در گزارش مرکز پژوهشها نیامده است؟
محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس طی سخنانی درباره گزارش رئیس مرکز پژوهش‌ها، با اشاره به فساد بانکی اظهار داشت: مطالب زیادی در این مورد نوشته شده و گفته می‌شود نظارت انجام شود اما در مسائل
بانکی به این نکته باید توجه کرد که چرا تقاضا بیشتر از منابع اختصاص یافته است که این سبب فساد و رانت می‌شود.
وی در باره ایرادات و اشکالات مطرح شده از سوی نمایندگان به مرکز پژوهش‌ها گفت: این مرکز باید عمق کار خود را بیشتر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.