قدس آنلاین:مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: ساختمان پروژه ی کتابخانه عمومی گلستان شهر بعد از تکمیل فرم کارشناسی توسط نماینده حقوق استانداری جهت راه اندازی کتابخانه تحویل نهاد کتابخانه های عمومی می شود.

تحویل ساختمان کتابخانه عمومی گلستان شهر پس از تکمیل فرم کارشناسی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، جهانی اظهار داشت: با توجه به جمعی زیادی که در منطقه ی گلستان شهر ساکن است و از امکانات فرهنگی کمتری برخورداراند جهت جلوگیری بروز مسائل و مشکلات اجتماعی نیاز به راه اندازی کتابخانه از ضروریات این منطقه است.

حاجی زاده فرماندار بجنوردنیز افزود: راه اندازی این کتابخانه از درخواستهای حضوری و نامه نگاری مردم ساکن در گلستان شهر بوده با افتتاح و راه اندازی این کتابخانه استقبال خوب مردم را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل  مسکن و شهرسازی خراسان شمالی نیز از آمادگی برای تحویل ساختمان یک هفته بعد از تکمیل فرم کارشناسی ساختمان توسط نمایده حقوقی استانداری خبر داد.

بدیعی مقدم افزود:با افتتاح و راه اندازی این کتابخانه 430،متر به فضای کتابخانه ای و مطالعه شهر بجنورد افزوده می گردد که با شروع فعالیت و عضو گیری شاخص های کتابخانه ای در شهر بجنورد ارتقاء قابل ملاحظه ایی خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.