قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی که می‌گذارند کالای قاچاق داخل مرزهای کشور شود خدمت واقعی به مردم نمی‌کنند بلکه به آنها زیان می‌رسانند اظهار داشت: به دست‌اندرکاران و افرادی که کار آنها از طریق گمرک انجام می‌شود توصیه می‌کنم که حق مردم محروم خراسان جنوبی به درستی ادا شود.

افرادی که می‌گذارند کالای قاچاق داخل مرزهای کشور شود خدمت واقعی به مردم نمی‌کنند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی و کارکنان این نهاد اظهار داشت: گزارشات ارائه شده از گمرکات خراسان جنوبی در قالب معنوی و کاری با یکدیگر ارتباط دارد و هر کسی به هر میزانی در کار خیر پیش قدم باشد موفق می‌شود.

وی با بیان اینکه کار باید برای رضای خدا باشد افزود: مابقی مسائل سلسه مراتب است و هدف ما در تمام امور باید خداوند و رضایت او باشد زیرا هیچ مقام و مسئولیتی برای هیچ کس همیشه پایدار نمی‌ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امور زندگی در دست ما امانت است گفت: امانتی که خداوند در دنیا در قالب کارها و مسئولیتها به ما سپرده است باید تلاش شود تا به بهترین نحو انجام شود و در راه گره‌گشایی از کار مردم باشد.

عبادی افزود: گزارشاتی که در رسانه‌های مختلف کشور در خصوص قاچاق کالا دیده می‌شود بیانگر این است کالاهایی که از خارج کشور به صورت قاچاق ورود پیدا کرده است سبب بیکاری و رکود کشور می‌شود و این امانتداری درستی نیست و به مردم و کشور زیان می‌رساند.

وی با بیان اینکه افرادی که می‌گذارند کالای قاچاق داخل مرزهای کشور شود خدمت واقعی به مردم نمی‌کنند بلکه به آنها زیان می‌رسانند اظهار داشت: به دست‌اندرکاران و افرادی که کار آنها از طریق گمرک انجام می‌شود توصیه می‌کنم که حق مردم محروم خراسان جنوبی به درستی ادا شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی دچار خشکسالی‌های 18 ساله و کمی باران است و علاوه بر این مشکلات کار مردم هم تعطیل شده است و فعالتهای روزمره به سختی انجام می‌شود که با وجود این حوادث شایسته نیست مردم استان تنها نظاره‌گر ترانزیت کالا از مرزهای استان باشند.

عبادی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی سهمی در به‌کارگیری مرزها و گمرک استان داشته باشند افزود: تا جایی که از دستتان برمی‌آید کارها در چهارچوب قانون انجام شود و همه چیز در مرزها برای دو کشور طرف معامله به صورت عادلانه باشد.

وی اظهار داشت: اصل و اساس انقلاب بر این است که همه چیز عادلانه باشد نه بر کسی ظلم شود نه ظلم ببینیم. ما حق کسی را نمی‌خوریم و اعتقاد داریم حق هیچ بردار مسلمان و غیرمسلمانی نباید ضایع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گاهی شنیده می‌شود عادلانه امور انجام نمی‌شود اما ما می‌خواهیم عادلانه عمل شود زیرا انقلاب و اسلام ما بر اساس عدل است. همچنین مردم خراسان جنوبی باید در ترانزیت، صادرات و واردات از مرزهای استان سهم داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.